Książki, Literatura, Poezja - Forum Książki
Książki, Literatura, Poezja - Forum Książki
Teraz jest 2014-07-26, 08:05

Strefa czasowa: UTC + 1

[ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kamienie na szaniec - jakie wrażenia po ich przeczytaniu ?
PostNapisane: 2010-08-27, 18:18 
Zaglądacz

To jedna z moich ulubionych książek, bardzo mnie poruszyła. Jest mądra i ponadczasowa.

Tytuł:
PostNapisane: 2010-08-28, 17:41 
Czytelnik

Podpisuję się pod Niezapomnianą. Dodam tylko, ze chyba jako pierwsza książka zaraziła mnie okupacją, sabotażem i Powstaniem Warszawskim w skutek czego studiuję historię ;D

Tytuł:
PostNapisane: 2010-08-28, 19:59 
Czytelnik

Na tyle mnie wciągnęła, poruszyła, zaciekawiła, że kupiłam niedawno "Zośkę i Parasol" i zamiaruję przeczytać. Podoba mi się styl pisania Kamińskiego.

Tytuł:
PostNapisane: 2010-08-28, 20:24 
Nowicjusz

Szczerze? Nie podobała mi się za bardzo. O ile początek był dość dobry, to ciąg dalszy niekoniecznie przypadł mi do gustu. Może to dlatego, że była to moja lektura szkolna :-)

Tytuł:
PostNapisane: 2010-08-28, 22:50 
Oczarowany poezją i prozą

Czytałam w 6 klasie podstawowki albo juz w gimnazjum, do dzisiaj zreszta jest to chyba lektura szkolna. Bardzo się mi podobała ta ksiazka. Od tamtego czasu lubie czytac ksiązki o tematyce wojennej.

Tytuł:
PostNapisane: 2010-08-29, 12:10 
Nowicjusz

Również zgadzam się z Niezapomnianą. Cudowna książka. Była moja lektura w gimnazjum, wykorzystywałam jątakże na ustnej maturze z języka polskiego.

Tytuł:
PostNapisane: 2010-09-20, 18:56 
Nowicjusz